DCLsuccess.blogspot.com - Laman Fazz

DCLsuccess.blogspot.com memberikan info berkenaan produk kesihatan DCL. Mari merialisasikan impian anda di DCLsuccess . Terima kasih

Inte-Cleanse - Penyah toksin usus anda



LANGKAH 1 - PENCUCIAN


Usus adalah gudang utama penyakit.Oleh itu ia harus dibersihkan dari kotoran dan toksid.Inte-cleanse/clon clense sangat berkesan untuk mencuci usus sekaligus membantu melancarkan pembuangan najis.Hasilnya usus akan bersih dari kotoran lama.Ini akan menambahkan kesan penyerapan zat-zat makanan dan vitamin di lumen usus.


Kesan laxative ini juga membantu mengeluarkan toksid dalam badan seterusnya akan mengimbangi tekanan darah.Juga boleh digunakan untuk tujuan mengurangkan berat badan,menurunkan stress,mengatasi masalah metabolisme rendah dan paras hormon rendah.Sangat sesuai untuk mereka yang mengalami masalah sembelit,masalah penghadaman dan melawaskan pembuangan najis.


Pembuangan najis dalam tubuh badan manusia adalah penting kerana ia berperanan mengeluarkan bahan-bahan yang tidak digunakan oleh tubuh badan.Tanpa pembuangan najis yang teratur boleh menyebabkan masalah-masalah seperti diatas dan yang lebih parah boleh membawa maut.


CLON CLENZ
RM 48.00 (W.M)
RM 53.00 (E.M)
S$ 29.50

INTE CLEANSE
RM 48.00 (W.M)
RM 53.00 (E.M)
S$ 29.50
 
Apa itu Produk Asas 5P? Ketahuinya disini >>>