DCLsuccess.blogspot.com - Laman Fazz

DCLsuccess.blogspot.com memberikan info berkenaan produk kesihatan DCL. Mari merialisasikan impian anda di DCLsuccess . Terima kasih

Kenapa Perlu ambil set 5P ????

4 sebab kenapa seseorang perlu menggunakan kaedah 5P untuk membina kecantikan dan kesihatan :

1) Mengoptimumkan penjanaan kesihatan dan kecantikan

  • Manusia adalah doktor terbaik kepada dirinya. Doktor yang dimaksudkan adalah sekumpulan sel-sel, tisu-tisu, organ-organ dan seterusnya sistem secara genetiknya telah terprogram untuk pertahankan kesihatan dan kecantikan serta merawat penyakit.
  • Manusia sakit bukan hanya disebabkan oleh gangguan patogen-patogen yang menyerang tubuh.Tetapi yang lebih penting "doktor-doktor" peribadi seseorang itu dapat berfungsi meningkatkan sistem pertahanan tubuh(sistem imunisasi).
  • Sistem pertahanan tubuh menurun disebabkan tabiat pemakanan yang tidak seimbang dan tercemar, dimana mengakibatkan usus menjadi kotor dan bertoksid, yang menyebabkan gangguan penyerapan makanan.
  • Usus bertoksid akan menyebabkan pengangkutan zat-zat makanan dan oksigen tergugat, dimana menyebabkan kesihatan seseorang itu terganggu.

2) Mengoptimumkan perlindungan penyakit

  • Dengan kombinasi set asas 5P akan membantu "doktor peribadi"(usus,sel darah, sistem kencing, sistem imunisasi dan CNS) mendapatkan perlindungan keatas penyakit secara maksima.

3) Mengoptimumkan kesan penggunaan produk kesihatan dan kecantikan serta ubatan lain yang diambil.

  • Usus yang bersih akan membetulkan penyerapan secara maksimum, segala zat-zat makanan, nutrisi dari produk kesihatan yang diambil.

4) Mengurangkan kesan "Healing Crisis"(kesan pemulihan)

  • Pemulihan penyakit kesan pengambilan produk DCL yang lain akan menyebabkan kesan pemulihan(healing crisis) yang kadang kala menyebabkan ramai pengguna merasa sakit.
  • Pengambilan kaedah set asas 5P sebelum pengambilan produk-produk DCL yang lain berkesan mengurangkan risiko ini.

(**Perlu di ingatkan bahawa kesan pemulihan(healing crisis) adalah kesan positif pemulihan dan ianya bukan kesan sampingan**)

0 comments:

 
Apa itu Produk Asas 5P? Ketahuinya disini >>>