DCLsuccess.blogspot.com - Laman Fazz

DCLsuccess.blogspot.com memberikan info berkenaan produk kesihatan DCL. Mari merialisasikan impian anda di DCLsuccess . Terima kasih

Kenapa perlu pilih DCL????


Sebelum memperkatakan mengenai kehebatan dan kebaikan produk kesihatan dan kegunaan harian DCL,mari sama-sama kita fahami terlebih dahulu siapakah dan apakah itu sebenarnya DCL ?

DCL - De' Classic Life. Ya itulah namanya yang telah mengegarkan dunia dengan produk-produk bertaraf 5 bintang. Diasas oleh 2 orang cendekiawan melayu iaitu Datuk stapa Hj. Omar dan Datuk Azlina Hj.Che Abdullah . Telah memulakan operasinya pada 19hb september 1998 dan bertapak dalam perniagaan MLM ini hampir 11 tahun dan mampu sama taraf dengan syarikat yang lebih matang daripadanya.Suatu pencapaian yang boleh dibanggakan untuk syarikat yang bertaraf MLM. Merupakan syarikat 100% milik penuh bumiputera. Berpengkalan di Wisma DCL,Wangsa Melawati,Kuala lumpur. Alhamdulillah syarikat ini telah melahirkan lebih 35 jutawan bumiputera melayu. Jadi kenapa DCL??????

PRODUK YANG HEBAT
Tahukah anda produk DCL menggunakan bahan semulajadi yang berlandaskan hadis al quran dan kerana itulah penggunaannya yang kerap tidak akan memberi kesan sampingan kepada pengguna. Produk-produk yang telah menjalani kawalan kualiti yang ketat dan R&D yang dipertingkatkan menjamin produk yang dihasilkan benar-benar selamat dan bertaraf dunia. Apa yang paling penting adalah halal,tiada kesan sampingan dan berkesan.

Produk-produk DCL telah banyak memberikan kehidupan baru kepada beribu-ribu orang terutamanya pengidap penyakit-penyakit kronik.Ianya telah terbukti berkesan dengan testimonial-testimonial benar yang diberikan oleh mereka yang telah menggunakan produk DCL tidak kira yang muda ataupun tua.

PELAN PEMASARAN
Tiada paksaan dalam DCL. Selalunya akan wujud persoalan dimana orang akan memperkatakan isu mencari downline kerana ianya adalah berlandaskan bisnes MLM. Tetapi dalam DCL, kami lebih tertumpu kepada penggunaan produk untuk individu itu sendiri. Dengan kata lain,kami mahukan pengguna merasa kehebatan produk kami dan menggunakannya dalam kehidupan harian mereka. Dengan hanya menggunakannya untuk kegunaan sendiri,anda masih mampu memperolehi pendapatan bulanan atas kesetiaan anda menggunakan produk DCL dan pada masa sama memperolehi kebebasan kesihatan.

Dan bagi mereka yang lebih agresif, terdapat 1 pelan yang menarik yang boleh diikuti. Ianya dikenali sebagai bonus 2 plan 1 jaringan yang mempu menjana pendapatan sehingga ratusan ribu ringgit.

DISKAUN PRODUK
Sebagai ahli DCL anda layak mendapat diskaun barangan sehingga 20% dan juga melayakkan anda untuk menghadiri seminar-seminar anjuran syarikat yang menjanjikan cabutan bertuah berupa wang tunai atau barangan.

AMAL JARIAH
TKR
Demi menjaga kebajikan keluarga pengedar yang telah meninggal dunia, syarikat DCL juga telah menubuhkan Tabung kebajikan Rakan Niaga khas untuk pengedar-pengedar berdaftar yang sah dimana keahliannya melebihi 500,000.00 orang diseluruh dunia.

TKD (TABUNG JIHAD)
Daripada setiap pembelian barangan DCL , syarikat mengagihkan sebanyak 0.25% pendapatannya kepada badan kebajikan dan anak yatim. Jadi pembelian barangan DCL adalah satu derma daripada anda.


BONUS
5 Bonus yang menarik kepada pengedar-pengedar yang layak untuk menikmati ganjaran yang hebat seperti bonus kereta pengedar,pemimpin dan bonus pelancongan/umrah.

LATIHAN
Syarikat juga menyediakan prasarana ( D'eagle Motivation Centre)dan kursus-kursus kepada ahli untuk mendalami ilmu DCL disamping memperkasakan diri sendiri dengan pengetahuan MLM dan produk-produk. Dalam latihan yang disediakan ahli akan mengetahui kebolehan diri sendiri /jati diri yang telah lama terpendam disamping mengetahui kelemahan diri dan memperbaikinya.

SISTEM PENGEDARAN TERBUKTI
Kebolehan memperolehi produk DCL adalah sangat mudah.Tidak perlu bersusah payah ke kuala lumpur kerana DCL telah menyediakan pusat pengedarannya hampir diseluruh pelusuk negeri dan daerah. Semuanya berlandaskan bayaran tunai berdasarkan serahan jualan.

WARISI
Apabila anda mencapai tahap tertentu, anda layak mewariskan pendapatan anda kepada pewaris anda sekiranya berlaku kematian keatas diri anda. Adakah ini terdapat pada syarikat MLM yang lain?Fikirkanlah............

KOPERASI DCL
Anda berpeluang menyertai koperasi DCL dengan bermacam faedah perniagaan dan pelaburan disamping memperolehi keuntungan daripada pelaburan tersebut untuk masa hadapan anda.Di DCL kami tidak hanya memandang pada hari ini sahaja tetapi masa depan anda juga diutamakan.

0 comments:

 
Apa itu Produk Asas 5P? Ketahuinya disini >>>