DCLsuccess.blogspot.com - Laman Fazz

DCLsuccess.blogspot.com memberikan info berkenaan produk kesihatan DCL. Mari merialisasikan impian anda di DCLsuccess . Terima kasih

Bahaya usus

Tahukah anda bahawa pembuangan najis yang terjejas boleh membawa maut.Untuk badan dan tubuh yang sehat,seseorang haruslah sekurang-kurangnya membuang air besar 1x sehari dan sebaik2nya mengeluarkan najis dalam tempoh 8 jam selepas makan.Ini bagi memastikan usus berada pada tahap yang sehat.

Usus yang sehat juga menjamin peredaran darah yang baik dan penyerapan zat makanan.

Usus yang terganggu mengundang banyak gejala penyakit seperti Ghout,darah tinggi,migrain dan sebagainya.

Pembersihan usus juga boleh dikenali sebagai "detox" yang perlu dilakukan sekerap mgkn atau 6 bulan sekali. DCL mengeluarkan produk yang mampu membersihkan usus yang dikenali sebagai "Inte-Cleanse".Sila klik untuk mendapatkan maklumat tentang produk.

Usus merupakan gedung segala penyakit sekiranya kita tidak mementingkan aspek kesihatan.Oleh itu lindungilah usus anda supaya sehat dan lancar selalu.

Bayangkan usus lembu yang kita sembelih bagi tujuan korban atau akikah dan kita bersihkan usus binatang tersebut untuk dimakan,apa yang dapat kita lihat warna usus lembu tersebut? Bewarna hitam bukan?Lembu hanya makan rumput tetapi manusia makan bermacam-macam jenis makanan dan bayangkan apakah agaknya warna usus kita dan berapa kotorkah usus kita sejak dari kecil hingga dewasa?anda sendiri fikirkan.....

Oleh itu jagalah usus anda supaya diri anda sentiasa sehat dan dijauhi penyakit-penyakit yang boleh memudaratkan.Sesungguhnya menghindari penyakit itu adalah lebih baik daripada mengubatinya.

0 comments:

 
Apa itu Produk Asas 5P? Ketahuinya disini >>>